Z cyklu POLAK POTRAFI! Górska Osada w Nowym Jorku!

Projekt
zakończony
220
/ 60000 zł
wspierających

NASZA HISTORIA:

Ela: “Jeśli coś postanowiłeś, zrób pierwszy krok i nie bój się zrobić następnego” pisze autor A. Diakov. Gdy ktoś mnie pyta o najpiękniejsze miejsca na ziemi, zawsze odpowiadam: GÓRY. O ile w każdym z nas tli się czasami myśl, żeby rzucić swoje miejskie życie i wyjechać, to my taką decyzje podjęliśmy w 2016 roku. Zrezygnowaliśmy z wygodnego życia i cieplej posady, ale tez z pogoni za karierą i pieniędzmi, aby zacząć wszystko od nowa.

Krzysiek: Pierwszy krok juz za nami - DECYZJA. W górach na terenie stanu New York wybudujemy górską osadę. Myśląc o osadzie, wyobrażaliśmy sobie drewniane chaty, gdzie można usiąść z książką przy kominku i w odgłosach szumiącego lasu, patrzeć na zielone krajobrazy zapominając o całym świecie. Wszystko po to, aby być przez chwile w miejscu, gdzie wszystko jest prostsze.  Na codzień żyjemy bardzo szybko, coraz częściej chcielibyśmy oderwać się na chwile i poszukać alternatyw od miejskiego zgiełku i stresu. Postanowiliśmy  takie miejsce stworzyć!

Ela: Wyprowadziliśmy się z rodzinnego miasta, aby spełnić swoje marzenie o prostym życiu w otoczeniu przyrody i w bliskim z nią obcowaniu. Chcieliśmy móc głęboko oddychać czystym powietrzem i cieszyć się zjawiskową naturą. Wiedzieliśmy od samego początku jakie miejsce chcemy stworzyć, takie w którym ludzie z miasta beda mogli wyciszyć się i oderwać od nakręconego świata. W regionalnej przestrzeni, z dobra kuchnia i bez telewizora. Nasza osada to miejsce na cyfrowy detoks, leczenie od numerów, dat, odwyk od poniedziałków. Do domów gościnnych przyjeżdża się po to, aby w nich być. Siedzieć w spokoju, patrzeć na zielony krajobraz i zapomnieć o całym świecie. Być przez chwile w miejscu, gdzie wszystko jest proste. Potrzebujemy tego wszyscy.

Krzysiek: To pierwsza w życiu decyzja podjęta przez nas sercem, a nie rozumem - z miłości do gór i z pasji do tworzenia!

Ela: Osada to miejsce gdzie będzie można schować się przed światem. Zima poczytać dobra książkę w cieple kominka, wiosną zrobić piknik na ukwieconej lace, latem zajadając maliny prosto z krzaka, a jesienią oglądać zloty krajobraz z okien salonu. Naładować baterie przed kolejnym powrotem do miasta. W takim miejscu proste przyjemności cieszą najbardziej i do spokoju podchodzi się z wyjątkowym szacunkiem i zrozumieniem. A czas płynie jakoś wolniej i jakoś piękniej…

Ela: Sielskie życie… Najpiękniejsze wspomnienia mojego dzieciństwa to wakacje  u dziadków. Bez prądu, radia i telewizora, gdzie dzień kończył się wraz z nadejściem zmroku. Codziennie rano główną droga wioski szły owce pędzone na pastwiska. Na śniadanie piłam szklankę ciepłego mleka i jadłam jajka od naszych własnych kurek. Cale dnie bawiłam się w ogrodzie wypełnionym cudownymi zapachami kwiatów. Wokół mnie dojrzewały ogórki i pomidory, które ze smakiem zjadałam prosto z krzaków - przecież właśnie takie są najpyszniejsze. A wieczorem gwiazdy. Letni nieboskłon, na którym widać dokładnie każdą konstelację. Zdawało się, że świat jest piękny i prosty i juz zawsze będę miała sześć lat.

Jako przyszli gospodarze osady, chcemy dać naszym gościom możliwość przeniesienia się w czasy dzieciństwa, bliskiego kontaktu z natura i poznania czym smakuje życie poza miastem.

KIM JESTEŚMY?

Ela:

Główny projektant i pomysłodawca Mountain Village. Dumna Polka, od kilku lat mieszkająca w Nowym Jorku. Mieszkanka miasta - najszczęśliwsza zawsze poza nim. Z wykształcenia HR menadżer, bankowiec, rzeczoznawca majątkowy i psycholog biznesowy w jednym. Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu biznesami korporacyjnymi. Autorka StartUpu: “Succession Asset as a Product for Small and Medium-sized Enterprises”. Z pasji wielbicielka górskich wędrówek i zdrowego stylu życia. Miłośniczka zwierząt, aktywny filantrop i wolontariusz. Pełna życia i pasji do tworzenia nowych rzeczy. Dla znajomych pod pseudonimem Walkiria, zawsze walcząca! Zafascynowana architektura “Podhala”, regionalnym rzemiosłem i wzornictwem. Uzależniona od natury, nowej wiedzy, ciagłego odkrywania i tego co nowe i nieznane. Fanka idei HYGGE. Miłośniczka domowej kuchni pięciu przemian - uważa, ze największe radości życia dzieją się wokół kuchennego stołu. Motto życia: W życiu należy robić to co się kocha i to co dobrze służy innym! Podczas jednego z seminarium Harvard Business School Education usłyszała od jednego z profesorów: “Believe in yourself”. She DID.

Krzysztof:

Prywatny przedsiębiorca, inwestor, pośrednik w obrocie nieruchomościami na terenie USA. Wychowany na amerykańskiej ziemi. Ukończył studia wyższe na wydziale turystyki i hotelarstwa. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął w sieci hoteli Hilton na terenie USA, tam szlifował swój warsztat zawodowy. Uwielbia piesze wędrówki i tenisa. Pasjonat lotnictwa i nowych technologii. Aktywny podróżnik i działacz społeczny, ukierunkowany głębokimi zasadami moralnymi. Miłośnik literatury faktu i totalnego reportażu. Uwielbia mocna kawę i pomidory. “Rozważny inteligent z oryginalnym poczuciem humoru. Lojalny i godny zaufania przyjaciel” - mówi o Krzysztofie jeden z bliskich przyjaciół. Najchętniej odpoczywa w lesie i tam podejmuje najważniejsze życiowe decyzje. Motto życia: per aspera ad astra! /do gwiazd przez trudności/.

Co dwie głowy to nie jedna! Mountain Village - pierwsze szkice...

thumb_fcc90d8_resize_1920_1080.JPGthumb_bb9634f_resize_1920_1080.JPG

O PROJEKCIE!

Naszym celem jest realizacja projektu budowlanego Mountain Village w Nowym Jorku - Etap 2/3

Projekt obejmuje budowę trzech drewnianych, bliźniaczych, dwukondygnacyjnych chat, użytkową stodołę, zagrodę dla zwierząt, drewniany plac zabaw, palenisko, ogród i szklarnię, drewniany hot tub oraz saunę beczkę.

Górska architektura jest obrazem symbiozy, tego co ludzkie z tym co naturalne. Często swoją formą i materiałem z szacunkiem nawiązuje do otoczenia, czerpiąc z niego inspiracje. Takie będą nasze chaty. Stanowią one połączenie piękna górskiej architektury i wzornictwa. Każdy z domków będzie miał swój niepowtarzalny wystrój i charakter.

Z domami sąsiadować  będzie stodoła. To nasze centrum dowodzenia, duża przestrzeń, która wyposażona będzie w szereg atrakcji odzwierciedlających charakter tego miejsca. Klimatyczny salon z kominkiem, biblioteka, bar kawowy, studio artystyczne, kuchnia ze spiżarnią oraz kino na werandzie. A to wszystko w urokliwych, drewnianych przestrzeniach. Zaraz obok dwa tarasy oraz świetnie zaaranżowane miejsce na ognisko, z grillem nad paleniskiem i z masywnymi ławami świerkowymi wokół. Z okien stodoły roztaczać się będzie piękny widok na ogród i szklarnię. Własna uprawa ziół, kwiatów i warzyw. Zdrowe i naturalne posiłki z produktów z własnego ogródka, czego chcieć  więcej…

Drewniany plac zabaw to kolejny punkt na mapie osady i autorski projekt. Drewno kojarzy się z przyrodą, czyli najlepszym miejscem dla relaksu i zabawy. Plac zabaw dla dzieci został zaprojektowany w taki sposób, aby dziecko mogło ćwiczyć na nim swoją sprawność ruchową. Nie ma nic lepszego dla naszych pociech, niż aktywna zabawa na świeżym powietrzu.

Zimą po nartach, latem w pochmurną pogodę, gdy zechcesz się rozgrzać czy zrelaksować po górskiej wędrówce, zaprosimy cie do naszej sauny. Gorąca terapia dla ciała i duszy, skutecznie zredukuje codzienny stres i zmęczenie.

Relaksacyjnym dopełnieniem sauny będzie drewniana balia. Wyglądem przypomina kocioł, który wypełniamy wodą i podgrzewamy lub schładzamy. Niezaprzeczalnym atutem kąpieli w takiej balii jest fakt, że można z niej korzystać o każdej porze roku. Znakomicie wycisza i odpręża.

Górska Osada to również miejsce przyjazne zwierzętom. W naszej zagrodzie będą jagnięta i małe kozy. Te cudowne zwierzęta sprawią wiele radości zarówno dorosłym, jak i dzieciom - podobnie zresztą jak nasze psy i przyjacielski kot. Małe owce będziemy co roku gościć od wiosny do jesieni w naszej osadzie.

Magia Mountain Village kryje się zarówno we wnętrzu drewnianego domu, jak i za jego oknem. Na ścieżce przed domkiem, na drewnianej huśtawce czy na tarasie. Udało się połączyć nowoczesność i tradycję. Magia to również gospodarze, którzy włożyli w projekt cale swoje serce i dużo pracy. Wyszło pięknie!

Urlop zaczyna się od umysłu…

Mountain Village to eco retreat dla poszukujących spowolnienia, miejsce, gdzie będzie można odetchnąć od miasta, gdzie proste przyjemności cieszą najbardziej i do spokoju podchodzi się z wyjątkowym szacunkiem i zrozumieniem.

Projekt nie spłyca idei przedsięwzięcia do wynajmowania domków na weekend. Mountain Village urzekać będzie nie tylko regionalnymi wnętrzami w stylu górskich chat ale głównie sielską atmosfera. Chcemy stworzyć miejsce, gdzie można zwolnic tempo i wsłuchać się w cisze za oknem. No może czasem przerywana - przez nature. W miejsce, gdzie czas płynie wolno a zapach kawy z kawiarenki budzi gości i zaprasza na późne śniadanie. Gdzie można zrelaksować się i zwyczajnie zwolnić. Poznać życie osady od środka i delektować się włoskim dolce far niente…  To prywatny azyl, gdzie rano jeszcze na bosaka wychodzi się na zewnątrz, rzucić okiem, czy aby widok z wczoraj nadal tu jest… Pobyt w tym miejscu, będzie dla gości niezwykle wyjątkowym doświadczeniem, nie tylko wizualnym. Głównymi bohaterami Górskiej Osady są drewniane domy. Przy każdym z nich posadzimy zioła i kwiaty. Z domów roztaczać się będzie widok na góry i las, a chlorofil wchłaniać się będzie przez skórę.

Będzie jak w domu…

Goście bedą przyjeżdżać do nas po serdeczne relacje, na domowa kuchnie i wspólne doświadczanie tego, czego nie ma się na co dzień. Mountain Village, to nie hotel. Nie będzie 24h recepcji, zdezynfekowanych podłóg, masażystki w spa i obsługi gości o każdej porze dnia i nocy. Nie będzie rozbudowanego restauracyjnego menu i swietnie zaopatrzonego baru. Chcemy Wam dać dużo więcej! Nasze domy, to domy gościnne, gdzie gospodarze mieszkają na terenie osady i zapraszają w swoje progi. Osobiście nakryją stół, wypiora pościel, narąbią drewna i nierzadko sami posprzątają pokoje po poprzednich gościach. Na śniadanie podadzą to co rośnie w ogródku oraz własnej roboty twaróg. Warzywa, owoce, konfitury, miód, przetwory i zioła beda pochodzić z naszej szklarni i domowej spiżarni. Wszystko przygotowywane według starych przepisów babci Ani, według wiedzy kulinarnej przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Będzie przyjaźnie i smacznie. Goście beda mogli poczuć się jak w rodzinnym domu… ciepłym, wesołym, pachnącym ciastem i domowych chlebem oraz pełnym życzliwych ludzi. Wszystko w niewymuszonej i swobodnej atmosferze. Zabierzemy was w świat, gdzie słowo #slowlife i #hygge to nie tylko hasztagi na Instagramie.

Będziemy gościć wszystkich, ceniących sobie naturalność, sielskość i dziecięcą beztroskę, wesołych i otwartych na drugiego człowieka.

Wybór lokalizacji inwestycji padł na Góry Niedźwiedzie. Tam rozpoczęto poszukiwania terenu pod zabudowę. Góry te, znajdują się zaledwie 80 km /50 mil/ na północ od Nowego Jorku. Wystarczająco daleko, by zapomnieć od zgiełku, wystarczająco blisko by dojechać na miejsce z Manhattanu w zaledwie 1 godz 30 minut. To dla mieszkańców miasta i turystów szansa na ekologiczny reset i zmianę otoczenia. Teren jest niezwykle atrakcyjny pod kątem ilości szlaków turystycznych oraz lokalnych i sezonowych atrakcji. Park Stanowy Bear Mountain pokazuje piękno natury w pełnej okazałości o każdej porze roku.

NASZE CHATY:

Wonderland w drewnianych przestrzeniach…

thumb_5e4170e_resize_1920_1080.JPGthumb_4c41e7c_resize_1920_1080.JPG

Parter: Duża przestrzeń dzienna, z salonem, jadalnia i swietnie wyposażona kuchnia. Dodatkowo na parterze zlokalizowana jest łazienka z prysznicem. Na wyposażeniu kuchni jest wyspa z płytą indukcyjną, kuchenka mikrofalowa, zmywarka oraz lodówko - zamrażarka. Dodatkowo ekspres ciśnieniowy do kawy, toster oraz czajnik. Piękny kominek w salonie będzie przypominał piec chlebowy, co podkreśli charakter tego pięknego domu. Znajdująca się przed nim duża sofa rozkładana, zapewniać będzie dodatkowe miejsce snu dla dwóch osób. W przedsionku znajdziecie miejsce na sprzęt do wspinaczki czy narty, a na zadaszonej werandzie, drewniany stół z lawami przy którym można wygodnie spożywać posiłki.

Pietro: Dwie sypialnie z których roztaczać się będzie piękny widok na gory. Jedna sypialnia posiada duże lóżko, a w drugiej sypialni znajdują się dwa pojedyncze. Na piętrze zlokalizowana jest również przestronna druga łazienka z dużą, stylową wanna.

Domki to pomieszanie stylu alpejskiego i tradycyjnego domku z drewna. W takim stylu z pewnością czuje się dobrych ludzi, którzy preferują prostotę i kontakt z natura. Prawdziwa oaza ciszy i spokoju.

Budowę Mountain Village poprowadzą cieśle z Polski. Ich pochodzenie jest o tyle istotne, że mają oni „we krwi” technologię połączeń ścian wieńcowych i konstrukcji więźb dachowych. Czasami są to elementy bardzo trudne do wykonania i autorski nadzór nad budową jest tutaj nieodzowny.

Architektura zewnętrzna naszych budynków to obraz pięknej tradycji architektonicznej. Co pozwala zrozumieć jej specyfikę i docenić jej urodę. Sami zobaczcie!

NASZA STODOŁA:

Miejsce holistycznego odpoczynku i zdrowej kuchni…

thumb_1876761_resize_1920_1080.JPGthumb_122f422_resize_1920_1080.JPGthumb_1a9a8e3_resize_1920_1080.JPG

Hol - recepcja:

Drewniano-szklane drzwi frontowe z pięknymi, dużymi lampionami stanowią wizytówkę stodoły. Aranżacja holu, bazuje na naturalnym stylu. Piękny drewniany stół będzie witał gości i zapraszał do środka. Strefę holu dopełni duże drewniane lustro w masywnej ramie. Naturalne materiały i rustykalna cegła, prostota i swojski klimat w pełni pokażą charakter miejsca. Żywe kwiaty, wiklinowe kosze, wiszące lampy i stylowy fotel, w pełni oddadzą prostotę i przytulność pomieszczenia. Bliskość natury będzie tutaj pojęciem kluczowym.

Sala kominkowa z biblioteka:

Wierzymy, że prawdziwy wypoczynek możliwy jest w dopracowanych w najmniejszym szczególe wnętrzach, zapewniających przytulną i kojącą atmosferę, a przy tym wyposażonych we wszelkie niezbędne udogodnienia. Taka będzie sala kominkowa osady – stworzona po to, by przynieść odprężenie. Z ulubioną książką, z filiżanką herbaty czy domowego likieru, w blasku kominka zadbać o harmonię ducha. Niewątpliwym atutem sali kominkowej jest duży taras, z którego będzie można podziwiać piękną nature, zapierającą dech o każdej porze roku.

Kojący wpływ krajobrazu… Dołożyliśmy starań, aby jego podziwianie było możliwe także z wnętrza stodoły, stając się dopełnieniem prawdziwego relaksu i odpoczynku od codzienności.

Bar kawowy:

Jako ze gospodarze to miłośnicy kawy i kawiarnianej kultury, bardzo zależy nam na tym, aby do filiżanki trafiały najlepsze ziarna. W Mountain Village napijecie się wspaniałej kawy, palonej specjalnie dla nas. Musicie też wiedzieć, że Ela jest niekwestionowaną mistrzynią orzechowym rogalików i sernika z płynnym karmelem! W menu znaleźć będzie można również wegańskie i bezglutenowe ciasta, aby dogodzi każdemu podniebieniu. Bar kawowy w Mountain Village ucieszy was wypiekami robionymi na ,,na domowo” i z sercem. Kremówka mojej babci Ani z czekoladową masą , domowe rurki z kremem, smakowite tarty i drożdżówki- będzie w czym wybierać. W kawiarni będzie można skorzystać z opcji 'Zawieszonej Kawy' - give GOOD.

Kuchnia na warsztaty kulinarne:

Warsztaty kulinarne to zajęcia dla wszystkich miłośników i pasjonatów gotowania. To świetny sposób na spędzenie wieczoru oraz poszerzenie wiedzy i umiejętności kulinarnych w towarzystwie dobrej zabawy. Pod okiem naszych kucharzy, z najlepszych sezonowych produktów przygotujecie dania, które potem będziecie celebrować przy wspólnym stole, rozkoszując się ich smakami. Zdradzimy wam tajniki naszej domowej kuchni, pokażemy jak robić chleb na zakwasie, lepić pierogi czy przygotować tartę śliwkową. Wspólne kulinarne spotkania w domowej atmosferze dają dużo radości i potwierdzają, że gotowanie jest przyjemnością, a jedzenie to strawa nie tylko dla ciała, ale przed wszystkim dla duszy.

Studio Artystyczne:

Warsztaty malowania ceramiki to świetna forma relaksu dla calej rodziny, bawimy się a przy okazji tworzymy własne dzieło. Podczas warsztatów artystycznych w Górskiej Osadzie, goście beda mogli własnoręcznie pomalować ceramiczne przedmioty. Zdobienie przedmiotów to fajna zabawa i wyrażenie swojej wizji. Tego rodzaju zajęcia rozwijają nowe umiejętności i uczą cierpliwości. Rezultatem artystycznych wyzwań beda wyjątkowe, niepowtarzalnie udekorowane przedmioty, które będą zdobić wnętrze lub staną się wyjątkowym prezentem dla najbliższych.

Domowa Kuchnia i Spiżarnia babci Ani:

Zawsze z podziwem obserwowałam moja babcie, jak krząta się po kuchni i przygotowuje smakołyki dla swoich wnucząt, a miała nas naprawdę sporo. Dla dziecka to były czary.. pyszne i słodkie czary, na które czekaliśmy z niecierpliwością. Coś się wsypało, coś wlało.. zamieszało i po chwili w całym domu unosił się piękny zapach. Babcia zawsze uśmiechnięta, spokojna, nigdy się nie śpieszyła, za to dobrze wiedziała jak wywołać uśmiech na naszych twarzach i napełnić brzuchy. Często jak wspominam te czasy stwierdzam, że teraz się tak już nie piecze i nie gotuje. Odziedziczyłam po babci niezwykły zeszyt. Dla mnie to prawdziwy, kulinarny skarb. Są w nim przepisy i inne ciekawostki z 1956 roku. Zeszyt jest w idealnym stanie! Znajdują się tu przepisy na słodkości, mięsa, zupy, kompoty i pyszne konfitury itp. Jest też w nim mnóstwo porad. Ze specjałów i kuchni mojej babci Ani, na pewno skorzystają goście osady. Będą również mogli zakupić z naszej spiżarni, naturalne, zdrowe przetwory, konfitury i miód.

Salka kinowa z tarasem:

Salka kinowa Górskiej Osady to strefa chill. Wygodne kanapy, leżanki i miękkie poduchy beda umilały filmowe doznania zarówno dzieciom jak i dorosłym. Dużą zaletą naszego kina będzie jego mobilność. Z sali kinowej wychodzi piękny, duży taras, który w okresie letnim będzie docelowym miejscem na sense kinowe na powietrzu. Zielona sceneria, w otoczeniu której beda odbywały się projekcje filmowe, będzie wyjątkowa, co stworzy niezwykła atmosferę tego miejsca. Z ciepłym, domowym popcornem, będzie okazja do nadrobienia kinowych zaległości. Przyznajcie racje! Plenerowe kina mają swoją specyfikę i niesamowity klimat:)

Mountain Village będzie wyjątkowym miejscem na Nowojorskiej mapie. Powstaje z marzeń o stworzeniu przestrzeni, w której można poczuć magie górskiej przyrody oraz kultury. Z dala od zgiełku i hałasu, a blisko malowniczej i majestatycznej natury.

Projekt Górskiej Osady podzielony jest na kilka etapów. Za nami etap 1, przed nami etap 2 i 3.

Etap 1:

Wycena budowlana

Umowa /zaliczka/

Wybór architekta wnętrz

Wsparcie projektowe i konsultacje koncepcyjne

Prace graficzne na zlecenie

Przygotowanie budowy /jesień 2020/

Budowa i wykończenie /wiosna-lato 2021/

Otwarcie /Boże Narodzenie 2021/

To pierwsza w życiu decyzja podjęta przez nas sercem, a nie rozumem - z miłości do gór i z pasji do tworzenia! Zaoszczędzone przez nas do tej pory środki finansowe, zostały przeznaczone na etap 1 projektu. Na wszystko posiadamy rachunki i potwierdzenia.

DLACZEGO WAS POTRZEBUJEMY?

Zamarzyło nam się małe Podhale na nowojorskiej ziemii. Pod hasłem: "Polak Potrafi" i "Dobre, bo POLSKIE!", chcemy pokazać, ze Polish dreams may come true.

Szukając pomysłu na biznes, znaleźliśmy pomysł na życie.

Zapraszamy Was do współtworzenia tego miejsca z nami. Miejsca, gdzie jest czas na wszystko, na niespieszne rwanie palcami ciepłego chleba, na zabawę patykiem w kałuży, na długą kawę i jeszcze dłuższe rozmowy przy kominku, na kuchnie babci Ani, na szklaneczkę grzanego wina, partyjkę szachów, na terapeutyczne przytulanie owcy, na młody las za stodołą, na powolne poznawanie, na muzykę, na długie bujanie na hamaku. Na kąpiele wodne w hot tub i ciepłe saunowe seanse.

To nie jest komercyjny projekt. Jak dotąd wszystko zrobiliśmy sami. Potrzebujemy Waszej pomocy w kolejnym etapie życia projektu. Włożyliśmy dużo pracy, serca i oszczędności, aby wystartować. Nie chcemy utracić tempa projektu. W końcu na kogo mamy liczyć, jak nie na SWOICH! Dobrze będzie mieć Was u siebie tutaj w Nowym Jorku!

STARTUJEMY! Walczymy o kwotę 100.000 pln! Kwotę tą dzielimy na dwa etapy: 60.000 pln Etap 1 i 40.000 pln Etap 2.

Kwotę 60.000 zł, przeznaczymy na opłatę finalnego projektu stodoły oraz sfinansowanie działań marketingowych przygotowujących projekt do publikacji na Amerykańskiej platformie Kickstarter - startujemy w grudniu 2019 roku.

Za każde polubienie, udostępnienie czy wpłatę z SERCA dziękujemy!

Jednym z podstawowym założeń misyjnych osady jest #digitalminimalism. 10% ceny każdego noclegu, zostanie przeznaczona na działalność fundacji - "Dbam o mój zasięg". Organizacja ta, pomaga młodym osobom w uzależnieniach od elektroniki oraz uczy, jak odpowiedzialnie korzystać z sieci.

Będziemy na bieżąco informować o postępach w projekcie!

Dziękujemy za poświęcony czas i uwagę!

Mountain Village Nowy Jork! Będziemy tam na Ciebie czekać…

Powyżej możecie obejrzeć skończone projekty z bliska, podziwiając tym samym nasza polską, regionalną architekturę - zobaczcie Mountain Village naszymi oczami…  Zapraszamy!

Zapraszamy na nasze konta społecznościowe!

Zostaw LAJKA na FB

Zobacz nasz Instagram

Znajdziecie nas na Twitterze

Bądźcie z NAMI - będziemy na bieżąco informować WAS o postępach!!