Książka - Efektywny Digital Marketing

WESPRZYJ
90
/ 12000 zł
1
wspierających
8 dni
do końca
zbiórki

Witaj,

jest mi bardzo miło, że mogę gościć Cię w sekcji dotyczącej wydania książki “Efektywny digital marketing”. Zakładam, że jesteś osobą przedsiębiorczą szukającą praktycznych informacji, jak zdobyć więcej klientów i zbudować solidną pozycję na swoim rynku, być może zajmujesz się marketingiem i chcesz zgłębiać wiedzę z tego obszaru. Niezależnie od posiadanych intencji, którymi się kierujesz, masz okazje wziąć udział w projekcie, który wzbogaci Twoje know-how i przełoży się realnie na osiągane wyniki.


O książce “Efektywny digital marketing”

Wydanie książki “Efektywny digital marketing” ma na celu prezentacje praktycznych zastosowań marketingu internetowego w budowaniu rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży w mikro przedsiębiorstwach i firmach sektora MŚP. W niniejszej publikacji skupimy się na strategiach i taktykach dostępnych również przy niewielkich budżetach na tworzenie i dystrybucje treści reklamowych. Jest to więc publikacja szczególnie ważna dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem, specjalistów z małych zespołów marketingowych oraz przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają działania marketingowe do funkcjonujących już organizacji. 

Książka stanowi swojego rodzaju kierunkowskaz, jak przy użyciu digital marketingu generować wzrosty. Wierzę również, że zawarta w niej wiedza pozwoli Ci uchronić się od wielu błędnych decyzji, a tych przy prowadzeniu marketingu może być sporo.


thumb_2ef1673_resize_1920_1080.png


Co zawiera książka “Efektywny digital marketing”?

Przygotowując praktyczny podręcznik, musiałem skondensować przydatną wiedzę, możliwą do zastosowania niezależnie od wielkości organizacji. Efektem tego jest publikacja zawierająca:

  1. Ponad 360 stron wiedzy

  2. Ponad 50 przykładów działań digital marketingu w różnych branżach

  3. 15 case study

  4. 22 gotowe wzory i szablony możliwe natychmiast do wykorzystania 

  5. Ponad 215 przypisów odsyłających do literatury przedmiotu, raportów, badań i artykułów


Rozdziały książki:

  1. Wprowadzenie do digital marketingu

  2. Strategie i taktyki marketingu online

  3. Strony www

  4. E-mail marketing

  5. Media społecznościowe

  6. SEO i SEM

  7. Remarketing

  8. Marketing Automation

  9. Skuteczny media plan w digital marketingu

  10. Efektywne budowanie świadomość marki wśród grup docelowych 

  11. Digital marketing w promocji towarów i usług przynoszący sukcesy sprzedażowe


Dlaczego książkę wydaje samodzielnie, a nie przy współpracy z wydawcą?

Odpowiedź jest prosta i nawiązuje do tytułu mojej książki: Efektywność. Propozycje współpracy, jakie otrzymałem od kilku wydawców, nie dają mi możliwości optymalizować działań marketingowych i sprzedażowych w trakcie promocji. Wiem, że samodzielnie w tym zakresie mogę być bardziej skuteczny, a zawarta wiedza w podręczniku trafi i przysłuży się większej grupy osób zainteresowanych marketingiem 

Inspiracją do samodzielnego wydania książki jest również działalność Michała Szafrańskiego i jego sukcesy w dziedzinie selfpublishing`u. 


Jaką kwotę zbieram?

Niezbędna kwota do wydania książki wynosi 12 000 zł. 


Na co zostaną przeznaczone środki ze zbiórki?

Środki ze zbiórki zostaną w całości przeznaczone na wydanie książki. Pieniądze zostaną rozdysponowane na niezbędne usługi zewnętrzne:

  1. Redakcja i korekta

  2. Skład książki

  3. Druk pierwszych 500 sztuk egzemplarzy


O mnie

Nazywam się Radosław Ślężak i pełnię rolę Chief Marketing Officer w agencji Flashybrands Studio.


thumb_4317e2a_resize_1920_1080.png


Digital marketingiem zajmuje się od ponad ośmiu lat. W tym czasie zdobyłem doświadczenie, pracując przy obsłudze blisko 30 klientów i ponad 100 projektów marketingowych. W moim dorobku zawodowym pełniłem funkcję specjalisty ds. kampanii płatnych, content menadżera i szefa działu marketingu. Doradzałem i egzekwowałem strategiczne działania zarówno dla dużych spółek akcyjnych, jak i podmiotów z sektora mikro i małych przedsiębiorstw.


Kontakt przez media społecznościowe

Facebook        

LInkedin


Regulamin komentowania

Wybierz nagrodę