Witaj,
jest mi bardzo miło, że mogę gościć Cię w sekcji dotyczącej wydania książki “Efektywny digital marketing”. Zakładam, że jesteś osobą przedsiębiorczą szukającą praktycznych informacji, jak zdobyć więcej klientów i zbudować solidną pozycję na swoim rynku, być może zajmujesz się marketingiem i chcesz zgłębiać wiedzę z tego obszaru. Niezależnie od posiadanych intencji, którymi się kierujesz, masz okazje wziąć udział w projekcie, który wzbogaci Twoje know-how i przełoży się realnie na osiągane wyniki.
O książce “Efektywny digital marketing”
Wydanie książki “Efektywny digital marketing” ma na celu prezentacje praktycznych zastosowań marketingu internetowego w budowaniu rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży w mikro przedsiębiorstwach i firmach sektora MŚP. W niniejszej publikacji skupimy się na strategiach i taktykach dostępnych również przy niewielkich budżetach na tworzenie i dystrybucje treści reklamowych. Jest to więc publikacja szczególnie ważna dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem, specjalistów z małych zespołów marketingowych oraz przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają działania marketingowe do funkcjonujących już organizacji.
Książka stanowi swojego rodzaju kierunkowskaz, jak przy użyciu digital marketingu generować wzrosty. Wierzę również, że zawarta w niej wiedza pozwoli Ci uchronić się od wielu błędnych decyzji, a tych przy prowadzeniu marketingu może być sporo.
Co zawiera książka “Efektywny digital marketing”?
Przygotowując praktyczny podręcznik, musiałem skondensować przydatną wiedzę, możliwą do zastosowania niezależnie od wielkości organizacji. Efektem tego jest publikacja zawierająca:
Ponad 360 stron wiedzy
Ponad 50 przykładów działań digital marketingu w różnych branżach
15 case study
22 gotowe wzory i szablony możliwe natychmiast do wykorzystania
Ponad 215 przypisów odsyłających do literatury przedmiotu, raportów, badań i artykułów
Rozdziały książki:
Wprowadzenie do digital marketingu
Strategie i taktyki marketingu online
Strony www
E-mail marketing
Media społecznościowe
SEO i SEM
Remarketing
Marketing Automation
Skuteczny media plan w digital marketingu
Efektywne budowanie świadomość marki wśród grup docelowych
Digital marketing w promocji towarów i usług przynoszący sukcesy sprzedażowe
Dlaczego książkę wydaje samodzielnie, a nie przy współpracy z wydawcą?
Odpowiedź jest prosta i nawiązuje do tytułu mojej książki: Efektywność. Propozycje współpracy, jakie otrzymałem od kilku wydawców, nie dają mi możliwości optymalizować działań marketingowych i sprzedażowych w trakcie promocji. Wiem, że samodzielnie w tym zakresie mogę być bardziej skuteczny, a zawarta wiedza w podręczniku trafi i przysłuży się większej grupy osób zainteresowanych marketingiem
Inspiracją do samodzielnego wydania książki jest również działalność Michała Szafrańskiego i jego sukcesy w dziedzinie selfpublishing`u.
Jaką kwotę zbieram?
Niezbędna kwota do wydania książki wynosi 12 000 zł.
Na co zostaną przeznaczone środki ze zbiórki?
Środki ze zbiórki zostaną w całości przeznaczone na wydanie książki. Pieniądze zostaną rozdysponowane na niezbędne usługi zewnętrzne:
Redakcja i korekta
Skład książki
Druk pierwszych 500 sztuk egzemplarzy
O mnie
Nazywam się Radosław Ślężak i pełnię rolę Chief Marketing Officer w agencji Flashybrands Studio.
Digital marketingiem zajmuje się od ponad ośmiu lat. W tym czasie zdobyłem doświadczenie, pracując przy obsłudze blisko 30 klientów i ponad 100 projektów marketingowych. W moim dorobku zawodowym pełniłem funkcję specjalisty ds. kampanii płatnych, content menadżera i szefa działu marketingu. Doradzałem i egzekwowałem strategiczne działania zarówno dla dużych spółek akcyjnych, jak i podmiotów z sektora mikro i małych przedsiębiorstw.
Kontakt przez media społecznościowe