Bloody Roller Coaster VR2

Projekt
zakończony
10
/ 15000 zł
1
wspierających
 

tghkxc3o8yrvyz188sou.png

O czym jest Bloody Roller Coaster VR 2?

BRC VR 2 to przerażająca, o niepokojącym klimacie gra vr o grupie łowców aktywności paranormalnych.  Grupa przyjaciół amatorów zjawisk nadprzyrodzonych, chcą ujawnić prawdę o opuszczonej kolejce Roller Coaster.  Podekscytowani poszukiwacze przygód szybko odkrywają, że są pionkami w zabójczej grze popełnionej przez ducha, demona z przeszłości związanego z tym miejscem.

zerrgftfxz6dj4ztugat.png


Dla kogo jest gra i skąd pomysł?

Moja gra jest dla każdego, kto kocha horror, tajemnicze i pokręcone historie. Robię tę grę dla tych, którzy nie mogą spać po obejrzeniu dobrego horroru. Najbardziej ekscytujące jest dla mnie dostarczenie Ci niezapomnianych emocji.

Mój pomysł, a raczej wielka inspiracja, pochodzi z filmów, które uwielbiam: SAW, It 2, Carrie na podstawie książki Stephena Kinga. Wierzę, że wszyscy fani powyższych filmów znajdą w Bloody Roller Coaster nowy tytuł, na który warto czekać.


gqn3nangmeklxlrsiiem.png

Kiedy gra będzie gotowa?

Dokładna data dla Androida to sezon Halloween w tym roku. Moja gra jest na Androida, ale może zostać wydana również na Oculus Quest, a jej data premiery przypada na sezon Halloween 2021. Oczywiście największym marzeniem (lub wolałbym powiedzieć, że celem) jest wydanie na PlayStation 5.

yvpxdsxrl1f8nlotur20.png

Kilka słów o mnie...

thumb_bfbe070_resize_1920_1080.jpg

Uwielbiam opowiadać historie i odkryłem, że bycie twórcą gry jest najlepszym medium do wyrażania siebie. Dzięki temu mogę przelać to co w wyobraźni do wirtualnej rzeczywistości.

Po pracy nad moimi projektami zdobyłem wszechstronną wiedzę na temat wszystkich aspektów modelowania 3D, teksturowania i poziomu oświetlenia oraz podstawowe zrozumienie silnika Unity 3d. Mam doświadczenie w pracy z pakietami oprogramowania, zwłaszcza Autodesk Maya, Photoshop, Substance i Unity 3d. Nieustannie wzbogacam swoją wiedzę na temat kompozycji, oświetlenia, teorii kolorów, ilustracji i szkicowania odręcznego.

Dlaczego uruchomiłem zbiórkę?

Wszyscy wiedzą, że tworzenie gier jest ogromnie czasochłonnym procesem, w którym często bierze udział ogromna liczba osób, począwszy od artystów koncepcyjnych, projektantów środowiska, modelarzy powierzchni twardych, modelarzy powierzchni organicznych, ludzi od animacji, tych z oświetlenia czy post-produkcji, shaderów i tak dalej. Wiele godzin spędzają pracując nad twoimi ulubionymi tytułami, abyś w końcu mógł zagrać w gotową grę. Wszyscy tworzą duży zespół ... A czasami jesteś solo programistą pracującym nad Twoją grą po godzinach pracy (dni wolne od nudnej pracy), zasadniczo o wiele mniej godzin niż duże zespoły. Dlatego, aby ukończyć gry tak szybko, jak duże zespoły, musimy spędzać więcej czasu i pracować nad nimi na pełny etat, nie tylko po pracy. Właśnie dlatego uruchomiłem tę kampanię, by pracować nad grami w pełnym wymiarze godzin, całkowicie koncentrując się tylko na tworzeniu gier.

Jakie mam plany po zbiórce?

Cóż, uwielbiam tworzyć gry i pracę z innymi ludźmi, dzielić się doświadczeniami i uczyć się od siebie, więc zdecydowanie po osiągnięciu moich celów mam nadzieję na powiększenie zespołu i ciężką pracę nad kolejnymi grami w naszym studio tworzenia gier.
To pierwsze słowa o projekcie. Nie mogę ujawnić wszystkiego naraz, więc czekajcie na więcej informacji i oczywiście będę bardzo wdzięczny za wasz wkład.

CAŁY PROJEKT JEST TWORZONY W 100% PRZEZ JEDNĄ OSOBĘ OD MODELÓW, DŹWIEKU, ANIMACJI ITD.

Wiarygodnośc - każdy projekt mógłby być jedynie próbą wyłudzenia pieniedzy od ludzi dlatego chciałbym zaznaczyć iż pierwsza część Blody Roller Coaster VR jest dostepna na Google Play od dawna. Nie chciałbym sie tym chwalić gdyż jak patrzę na to z perspektywy czasu to były to początki mojej nauki a wiadomo każdy tytuł się rowija. Druga część Bloody Roller Coaster VR zdecydowanie to pokaże. Więcej informacji w kolejnych aktualizacjach. Pozdrawiam gorąco wszystkich, którzy odwiedzili moją stronkę.


Facebook

LinkedIn







Regulamin komentowania