Spektakl, w którym dwóch policjantów rozwiązuje zagadkę śmierci mężczyzny, trafiając nie tylko na coraz bardziej tajemnicze tropy, ale także stawiając czoła własnej bezradności.
Spektakl, w którym oprócz inspirowanego światem kryminału noir policyjnego dochodzenia widzowie, uczestnicząc w śledztwie, niemal namacalnie doświadczą absurdu zbrodni okraszonego komentarzem samego zainteresowanego - trupa.
Spektakl, którego nie uda nam się stworzyć ani pokazać bez Waszego wsparcia.
Mamy tekst, utalentowanych twórców, miejsce i ogromny twórczy zapał. Brakuje nam tylko pieniędzy na realizację.
Profesjonalna realizacja i prezentacja spektaklu to koszt przynajmniej 15000 złotych.
Na realizację składają się m.in.:
Za oprawę graficzną projektu odpowiada Weronika Reroń, rysowniczka, ilustratorka, architektka, nauczycielka rysunku, autorka ilustracji m.in. dla Kontaktu, Szajna, Fundacji Inna Przestrzeń i Otwartej Pracowni Jazdów.
Kontakt do stowarzyszenia: https://www.facebook.com/720stowarzyszenie/
Strona wydarzenia: https://www.facebook.com/events/233445937528474/
Spektakle odbędą się w dniach 7-11 listopada w Rotacyjnym Domu Kultury na Jazdowie.
Rotacyjny Dom Kultury na Jazdowie (RDK), mieszczący się w domku fińskim przy ul. Jazdów 3/18,. został utworzony w związku z realizacją Budżetu Partycypacyjnego m.st. Warszawy w roku 2015 w Dzielnicy Śródmieście. Ideą pomysłu było stworzenie na terenie Osiedla Jazdów przestrzeni otwartej dla podmiotów i osób pragnących realizować działania kulturalne i społeczno-kulturalne, adresowane do społeczności lokalnej – mieszkańców dzielnicy i całej Warszawy.
Mateusz Żaboklicki - autor, reżyser
(ur.1991) – dramatopisarz, reżyser, filolog klasyczny i tłumacz z języków starożytnych. Współpracował jako dramaturg z Teatrem Polskiego Radia („Boska komedia. Raj”, reż. K. Michałkiewicz – słuchowisko prezentowane na XV Festiwalu „Dwa Teatry” w Sopocie, 2015), jako reżyser i aktor współpracował ze Studium Teatralnym w Warszawie (spektakl pt. „Rzeźnia” wg S. Mrożka, 2012, „Co się stało z naszą bajką” wg H. Krall, 2013). Jako tłumacz współpracował z Ignacym Zalewskim przy tworzeniu warstwy literackiej trzech utworów: „Catulli Carmen VIII” (prezentowanego na scenach warszawskich, zarejestrowanego na płycie CD pt. „Eidos”, (ForTune), cyklu „Pieśni do słów Katullusa” prawykonanego w ramach festiwalu Warszawskie Spotkania Muzyczne 2018 i kantaty “Stabat Mater”. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie słuchaczem studiów doktoranckich na macierzystej uczelni. Wśród jego zainteresowań badawczych znajdują się problem przekładu, recepcja kultur antycznych i filozofia języka.
Ignacy Zalewski - kompozytor
(ur. 1990) - kompozytor, dyrygent. Absolwent i wykładowca Uniwersytetu Muzycznego F. Chopina w Warszawie. Laureat kilkunastu nagród na międzynarodowych i ogólnopolskich konkursach kompozytorskich, w tym Nagrody za najlepszą muzykę do słuchowiska radiowego na festiwalu "Dwa Teatry" (Sopot, 2015), i Nagrody "Amadeusz" za najlepszy debiut kompozytorski w Teatrze Polskiego Radia (2015). Jego utwory były wykonywane w większości krajów europejskich oraz w Japonii, Wietnamie i Singapurze. Jest autorem muzyki do kilkunastu spektakli teatralnych i radiowych. W Polskim Radiu RDC prowadzi autorską audycję o polskiej muzyce poważnej "Nie tylko Chopin".
Ludmila Bubanova - scenografka
Scenografka, kostiumografka i projektantka pochodzenia słowackiego, mieszkająca i pracująca w Warszawie. Absolwentka Wydziału Scenografii Wyższej Szkoły Sztuk Scenicznych w Bratysławie i Wydziału Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Laureatka m. in. Nagrody Scenograficznej im. Jerzego Moskala za najlepszy projekt dyplomowy w dziedzinie teatru przyznanej na III Festiwale Nowej Scenografii w Katowicach (2015). W 2014 roku współpracowała jako asystent z Borisem Kudličką przy przygotowaniu projektu scenografii do opery Julietta Bohuslava Martinu dla Oper Frankfurt. Jest autorką oprawy scenograficznej Festiwalu „Stolica Języka Polskiego” w Szczebrzeszynie (2015). Współpracuję z teatrami w Polsce, Słowacji i w Czechach m.in. ze Słowackim Teatrem Narodowym w Bratysławie, Teatrem Miejskich w Gliwicach, Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku i Teatrem Dormana w Będzinie. Od 2015 roku współpracuje z biurem projektowym Kłaput Project, gdzie zajmuje się projektowaniem wystaw i ekspozycji muzealnych.
Filip Kowalczyk
aktor Teatru im. L. Solskiego w Tarnowie, absolwent Wydziału Aktorskiego PWST im. Ludwika Solskiego w Krakowie filia we Wrocławiu. Jego role dyplomowe to Piotr Wierchowieński w "Biesach" w reżyserii Karoliny Kirsz, Konstanty Trieplew w "Mewie" w reżyserii Grzegorza Wojdona i Orlando w spektaklu "Orlando" w reżyserii Weroniki Szczawińskiej. Na ekranie zadebiutował w wieku 13 lat w filmie "Statyści" w reżyserii Michała Kwiecińskiego. Pojawił się również w serialach "Oficerowie" i "Trzeci oficer" oraz w epizodycznej roli w filmie "Miasto 44". Jest również aktorem dubbingowym.
Jędrzej Fulara
aktor, absolwent Policealnego Studium im. A. Seweruka przy teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie. Występował w Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie w spektaklach dyplomowych: "Męczennicy" reż. Joanna Fertacz, rola Georga; "Stracone zachody miłości" reż. Iwo Vedral, rola Króla; "Przystanek życie" spektakl muzyczny w reż. Jerzy Satanowski oraz w spektaklach "Czerwone nosy" w reż. Janusza Kijowskiego oraz "Klaun" rola: August Junior w reż. Giovanniego Castellanosa. Występuje także w Teatrze Współczesnym w Warszawie w spektaklu "Hamlet" w reż. Macieja Englerta.
Piotr Sędkowski
aktor i muzyk. Absolwent wydziałów aktorskich Rose Bruford College of Theatre and Performance w Londynie i Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie oraz wydziału instrumentalnego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Aktor filmowy, teatralny i telewizyjny. Występował m.in. w Nowym Teatrze w Warszawie, Teatrze Ochoty, Bargehouse, Stratford Circus. Współpracował m.in. z Maciejem Stuhrem, Tomaszem Rodowiczem, Vincentem Macaigne