Signal to Noise Ratio - winylowy singiel "Zanim" z udziałem Warsaw Gamelan Group

WESPRZYJ
1450
/ 4000 zł
16
wspierających
12 dni
do końca
zbiórki

Zanim to singiel z najnowszej płyty Signal to Noise Ratio, Work in Progress (2016). Utwór Zanim już w postaci z płyty długogrającej był zainspirowany muzyką indonezyjską. Na singiel został nagrany w nowej wersji, z towarzyszeniem gamelanu – tradycyjnego zestawu instrumentów z Jawy Środkowej – wraz z Warszawską Grupą Gamelanową. W singlowej wersji Zanim gościnnie zagrał też flecista Paweł Beltey (zespół Marii Pomianowskiej, The White Kites). Na stronie B znajdzie się całkiem nowy utwór, zatytułowany Ziemia nas pęta – również nagrany z gamelanem.

Do Zanim powstaje teledysk. Diah Anggraini-Martin zatańczyła w nim na podstawie przygotowanej specjalnie na tę okazję choreografii opartej na tradycyjnych tańcach indonezyjskich. Teledysk wykonany będzie techniką animacji poklatkowej przez Marię Białotę.

Nagrania są gotowe, zmiksowane i zmasterowane. Chcemy wydać je na siedmiocalowym winylu, na co – dla najmniejszego nakładu (100 sztuk) – potrzebujemy 4000zł. Jeśli zbierzemy więcej, zwiększymy nakład do 300 a może nawet 500 sztuk, a w dalszej kolejności zainwestujemy więcej w nośnik (cięższy i/lub kolorowy) i oprawę graficzną.


Wszystkie ceny zawierają koszt wysyłki listem poleconym na terenie Polski. Chciał(a)byś odebrać nagrodę osobiście? Dorzucimy małą niespodziankę. Termin wysyłki zależy od terminu realizacji tłoczenia płyt.

thumb_a80c971_resize_1920_1080.png

Signal to Noise Ratio poruszają się gdzieś pomiędzy. Pociąga ich w równym stopniu gęsta harmonia i zagmatwany kontrapunkt, co trans, improwizacja, niejednoznaczność i brud. Budują swoje przestrzenie z bogatej brzmieniowo gitary, szorstkich analogowych klawiszy i melodycznie traktowanej perkusji. Ich ostatnie wydawnictwo to płyta Work in Progress z 2016 roku.


Posłuchaj Work in Progress w serwisie Bandcamp.

 

Ciągle reinterpretują swoją twórczość, improwizują i pozostawiają niedomówienia. Na każdym koncercie ich kompozycje przybierają nowe kształty.

 

 

Lubią interakcje. Remiksowali utwory ambientowej Calmy i jazzmetalowego Shining, a aktualnie pracują nad remiksem utworu Wojciecha Błażejczyka, współczesnego kompozytora młodego pokolenia. Ilustrowali wystawy sztuki współczesnej i projekcje filmu niemego Furman Śmierci. Byli najdziwniejszym zespołem w finale konkursu interpretacji piosenek Marka Grechuty. Na zeszłorocznej składance The Active Listener ukazał się ich cover Magician Amazing Friendly Apple – zapomnianej perełki brytyjskiej psychodelii końca lat 60.

 

Posłuchaj nagrodzonego w konkursie remiksu Fisheye Shining w serwisie Soundcloud.


Signal to Noise Ratio to:

 

Przemysław Piłaciński – gitara, śpiew, programowanie i live electronics

Maria Białota – analogowe syntezatory i organy, rhodes basowy

Adam „Izaak” Wasążnik – perkusja, saksofon altowy


snr.rockmetal.pl, facebook.com/snrband, signaltonoiseratio.bandcamp.com


thumb_0b44306_resize_1920_1080.jpg


Warsaw Gamelan Group jest jedynym w Polsce zespołem prezentującym tradycyjną muzykę indonezyjską z Jawy Środkowej. Muzyka gamelanu (tradycyjnej orkiestry jawajskiej) towarzyszy Indonezyjczykom w każdej niemal dziedzinie życia. Instrumenty, na których gra WGG zostały sprowadzone przez Ambasadę Republiki Indonezji, a część muzyków z grupy doskonaliła swój warsztat także studiując na wydziałach tradycyjnej muzyki gamelanowej na Jawie. Warsaw Gamelan Group ma w swym repertuarze zarówno uroczyste utwory wykonywane od wielu lat na dworach, w teatrach i podczas różnego rodzaju uroczystości, jak i współczesne kompozycje pisane na ten skład instrumentów.


gamelan.art.pl, facebook.com/warsawgamelan

Regulamin komentowania

Wybierz nagrodę