PLATFORMA ANALITIQ - CZAS NA SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ

WESPRZYJ
520
/ 90000 zł
3
wspierających
2 dni
do końca
zbiórki

PLATFORMA ANALITIQ - CZAS NA SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ

Najważniejszym celem Platformy AnalitiQ jest zwiększenie bezpieczeństwa w prowadzeniu Twojego biznesu. Jest to możliwe już teraz, dzięki nowym technologiom.



Czym jest platforma AnalitiQ?

 

Platforma AnalitiQ to program stworzony zarówno dla księgowych, jak i dla klientów. Korzystając z usług księgowości klient wykazuje się ogromnym zaufaniem, które jednak narażone jest na pomyłki, a co za tym idzie – na straty finansowe lub konsekwencje prawne. Właśnie dlatego główną funkcją programu jest składowanie w nim dokumentów klienta w taki sposób, by zautomatyzować pracę wykonywaną przez księgowość. Konsekwencją jest zmniejszenie możliwości niezgodności, a tym samym zwiększenie bezpieczeństwa finansowego oraz prawnego w prowadzeniu Twojego biznesu.

Podstawowym zadaniem AnalitiQ jest przetworzenie dokumentów do formatu cyfrowego (PDF). Platforma, dzięki wbudowanemu mechanizmowi skanowania dokumentów, poprawnie odczytuje pozycje sprzedażowe (czyli towary i usługi wraz z ich cechami).

Ta funkcja pozwala wykryć zagrożenia związane z przyjęciem pustych faktur lub uczestnictwem w karuzelach podatkowych.

Dodatkowo, program nie nalicza opłat od ilości wprowadzonych dokumentów. Można więc wprowadzić ich dowolną ilość w zależności od własnych potrzeb, nie ponosząc przy tym zbędnych kosztów. Obydwie te cechy stanowią o unikatowości Platformy AnalitiQ i odróżniają ją od innych programów o podobnych celach. Co więcej, Platforma AnalitiQ to technologia, która dzięki swej intuicyjności oraz zautomatyzowaniu nadaje się do obsługi zarówno dla klienta,  małej lub dużej firmy  jak i biura księgowego. Jej głównym celem jest zmniejszenie niezgodności i braku konsekwencji w procesie księgowania dokumentów, a co za tym idzie – zwiększenie bezpieczeństwa każdego z użytkowników.

 

AnalitiQ posiada również wiele innych funkcji, dzięki którym korzystanie z programu staje się opłacalne zarówno dla klienta, jak i księgowego. Dokumenty podlegają przetworzeniu, a program automatycznie sprawdza:

 

-  Czy dany kontrahent ma aktywny status VAT?

- Czy dany kontrahent jest aktywny formalno-prawnie (czy nie zawiesił działalności, nie wyrejestrował się albo czy nie podaje fikcyjnych danych)?

-   Co sprzedaje dany kontrahent?

Czy istnieją jakieś zagrożenia związane z PKD (czy np. firma informatyczna nie sprzedaje usług typu najem lokali)?

-  Czy zachowana jest chronologia w dokumentach sprzedażowych? Czy pojawiają się jakieś braki w numeracji oraz czy jest ona zgodna z datą wystawienia faktur?

 

Wszelkie wykryte braki, niezgodności lub błędy są po ich wykryciu wyświetlane i przesyłane w formie raportu. Dzięki temu, proces księgowania dokumentów jest mniej podatny na błędy, które możliwe są do zniwelowania jeszcze przed ich zaksięgowaniem i wysłaniem w plikach JPK do Urzędu Skarbowego



Co jeszcze oferuje Platforma AnalitiQ?

 

Platforma posiada funkcję pobrania do systemu dowolnej ilości wyciągów bankowych. Na ich podstawie możliwe jest odnalezienie powiązań w dokumentach, które wcześniej zostały już przekazane do platformy. W razie wykrycia powiązania, dany dokument może zostać oznaczony jako już opłacony. Jeśli takowe powiązanie nie zostanie wykryte, program poinformuje użytkownika o zapłacie, która nie ma swego pokrycia w dokumentach, zmniejszając tym samym ryzyko kilkukrotnego opłacenia towaru lub usługi.

Program daje również opcję wizualizacji zadań płatniczych (które wyświetlane są w formie „kalendarza płatności”) oraz możliwość wykonania przelewów masowych (ELIXIR). Aby tego dokonać, wystarczy importować plik do własnego banku i automatycznie wysłać wskazane przelewy.

AnalitiQ potrafi przewidywać Twoje wydatki (np. płatności do ZUS-u, Urzędu Skarbowego, wynagrodzenia oraz inne płatności cykliczne), dzięki czemu użytkownik ma możliwość zaplanowania swego kosztorysu oraz stały dostęp do swych wydatków. Z serwera naszej platformy można również wykonać podstawową sprzedaż usług. Ponadto, pracujemy nad obsługą sprzedaży towarów przy użyciu mechanizmów gospodarki magazynowej. Wszystkie te funkcje świadczą o tym jakim udogodnieniem jest AnalitiQ dla każdego użytkownika, w tym dla klienta biura rachunkowego.

 

Platforma AnalitiQ stanowi także udogodnienie dla Twojego biura rachunkowego:

 

-  wszystkie dokumenty można zaimportować do systemu dziedzinowego Twojego biura rachunkowego;

-  biuro rachunkowe otrzymuje dodatkową zweryfikowaną informację, która  pozwała eliminować ryzyko błędu przy  ocenie prawidłowej kwalifikacji Twoich dokumentów, co w rezultacie zwiększa Twoje bezpieczeństwo;

-  biuro rachunkowe ma możliwość obsługi narzędzia kontrolującego i monitorującego, dzięki któremu wprowadzony zostaje dodatkowy element zabezpieczenia w obsłudze klientów.

 

Dlaczego powstała Platforma AnalitiQ?


Nadrzędnym celem projektu jest kontrola i monitoring otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego klienta oraz biura rachunkowego, ze względu na jego ogromny wpływ na sposób prowadzenia i rozwój własnego biznesu. Podstawowym założeniem jest więc eliminacja błędów, które spowodowane są czynnikiem ludzkim i w sposób niesprzyjający wpływają na pracę firmy.

Oto najczęstsze zagrożenia, które występują przy współpracy z kontrahentami (zaliczanymi do otoczenia zewnętrznego), które można  zniwelować dzięki AnalitiQ:

-       ryzyko uczestnictwa w karuzelach podatkowych;

-       ryzyko wprowadzenia do obrotu pustych faktur;

-       ryzyko przyjęcia faktur bez uzasadnienia wykonania prac;

-       ryzyko przyjęcia faktur od podmiotu, który nie posiada lub utracił uprawnienia do ich wystawienia.


thumb_8c81c2d_resize_1920_1080.png

Od początku 2017 roku fiskus wykreślił ponad 55 tysięcy firm z rejestru aktywnych podatników VAT, tym samym pozbawiając je prawa do wystawiania faktur. Zrobił to nie informując podmiotów zainteresowanych.

Platforma AnalitiQ monitoruje status naszych kontrahentów jako podatników VAT i automatycznie informuje podmioty zainteresowane o ewentualnych zmianach lub zagrożeniach.


thumb_ada970c_resize_1920_1080.png

W ubiegłym roku, podczas kontroli skarbowej, wykryto 421 tysięcy pustych faktur, których ogólna wartość wyniosła około 104 miliardów złotych. Nie dotyczyło to jednak tylko uczestników przestępstw karuzeli podatkowych, ale również zwykłych przedsiębiorców, którzy wystawiają i przyjmują faktury, będąc nieświadomym uczestnikiem tego procederu.

Platforma AnalitiQ monitoruje faktury sprzedaży i zakupu związane z usługami niematerialnymi, uprzedzając podobne sytuacje.

thumb_f0732bc_resize_1920_1080.png
Pliki JPK to narzędzie kontrolne fiskusa, dzięki któremu informacje dotyczące Twojej działalności co miesiąc lub co kwartał są przekazywane fiskusowi, który z kolei przeprowadza analizę prawidłowości Twoich rozliczeń.

Platforma AnalitiQ skontroluje Twoje płatności i sprawdzi czy wystawiłeś wszystkie dokumenty sprzedażowe przed wysyłką plików JPK.

thumb_735c7ce_resize_1920_1080.png
Metody kontroli działalności przedsiębiorczych zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Tym samym, przedsiębiorcy również powinni dostosować się do nowych realiów i zasad sprawozdawczości fiskalnej.

Ze względu na te zmiany, warto jest zainwestować w nowe technologie, aby usprawnić swoją współpracę ze służbami księgowymi oraz włączyć dodatkowe narzędzia samokontroli w podejmowaniu decyzji biznesowych. Wszystkie te zmiany umożliwia właśnie Platforma AnalitiQ.

 

Na co zbieramy fundusze?

 

Potrzebujemy Twojego wsparcia aby dokończyć ostatnie prace związanie z doskonaleniem systemu analiz dokumentów oraz stworzyć własną serwerownie dla całego programu, co na tę chwilę jest naszym głównym celem.

Przy tworzeniu programu współpracowaliśmy ze specjalistami z zakresu finansów, VAT, prowadzenia spółek oraz matematyki. Tworzymy algorytmy wyszukiwania zdarzeń oraz ich obsługi przez maszynę, a nasz zespół programistyczny przetwarza tę wiedzę, dzięki czemu powstaje kod, który ma za zadanie realizować nasze założenia w praktyce.

Twórcami AnalitiQ są księgowi, informatycy, matematycy oraz analitycy z wieloletnim doświadczeniem, których charakteryzuje znajomość własnych potrzeb oraz potrzeb swoich klientów. Właśnie z tego powodu Platforma AnalitiQ to tak spersonalizowany i zautomatyzowany program, łatwy w obsłudze dla dowolnego użytkownika.

Prace są złożone i wymagają wiele czasu, a zmiany wprowadzane przez ustawodawcę niestety nie sprzyjają w przyspieszeniu tempa prac. Mimo to, nie poddajemy się i jesteśmy zmotywowani do dokończenia prac nad tym unikatowym programem.


Dlaczego warto zainwestować w Platformę AnalitiQ?

 

Projekt jest niestety kosztowny, ale stanowi inwestycję, w którą warto jest się zaangażować każdemu. Korzystanie z programu to ogromne ułatwienie dla klientów i księgowości , dzięki któremu klienci posiadają wszelkie informacje dotyczące własnych finansów w jednym systemie. Jest to nowość w świecie technologii, która usprawni oraz usystematyzuje proces przetwarzania dokumentów w księgowości, dając klientom większą kontrolę oraz wiedzę na temat tego, co dzieje się z ich dokumentami oraz finansami.

Za pomoc w postaci dofinansowania lub kreacji systemu sowicie się odwdzięczymy. Nasze nagrody skupiają się głównie wokół samego korzystania z programu (zniżek, rabatów oraz programów partnerskich), bądź też bycia wymienionym jako jeden ze sponsorów lub twórca programu (dla tych zainteresowanych rozwojem nowych technologii).

Ważne wydarzenia dla AnalitiQ-a
Jeżeli chcecie zobaczyć nas w realu, zapraszamy na Dzień rozwoju dla Twojej firmy, na którym będziecie mogli poznać bliżej Platformę AnalitiQ, dowiedzieć się jak może usprawnić prowadzenie Waszego biznesu. Targi odbędą się 21.09.2017 PGE Narodowy w Warszawie.
https://www.facebook.com/events/1446804985381083/  Link do Fecabook-owej prezentacji targów

Przedstawiam Wam kilka osób z naszego zespołu

thumb_0e084bb_resize_1920_1080.jpg
 
Tatiana Prus, Prezes Zarządu Spółki GroupEuroService Sp. z o.o. 
Magister ekonomii, ukończone studia w Polsce i za granicą z zakresu rachunkowości. Doświadczenie w zawodzie od 1996 roku. Świadectwo kwalifikacyjne na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych 20190/00. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Audytorów Wewnętrznych IIA Polska.

thumb_3bc7bab_resize_1920_1080.jpg

Agnieszka Wilczura, Kierownik Biura GroupEuroService sp. z o.o.
Magister ekonomii, Ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości
Doświadczenie w zawodzie od 1994 r. Certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych nr 15093/2006. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Audytorów Wewnętrznych IIA Polska.

thumb_c975292_resize_1920_1080.jpg

Krzysztof Strzelbicki, prezes zarządu spółki NeXT-SoFT sp.z o.o.Człowiek od organizacji wszystkiego co dobre i co złe w naszej firmie. Specjalista IT, inżynierii oprogramowania.  Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych.

thumb_2a792df_resize_1920_1080.jpg







Rafał Walter i Łukasz Bielak,  programiści.  Arkana kodowania w małym palcu .

Kto jeszcze z nami:

Robert Piórkowski, programista. Nasz samotnik w Dąbrowie Górniczej , dzielnie walczy przy kodowaniu zawiłości logiki i prezentacji w aplikacji AnalitiQ.

Kamili, dwóch.. Jak rozróżnić jednego od drugiego ? Programiści. Bazy danych SQL, NoSQL to dla nich pestka.

Damian Siejka, najmłodszy z nas. Młodszy programista. Nauki nigdy dość . Ambitny i dociekliwy. IT Security to coś co lubi.


Gdzie można nas znaleźć
Regulamin komentowania