Historyczny ambasador

Projekt
zakończony
0
/ 7000 zł
0
wspierających
 

HISTORYCZNY AMBASADOR

thumb__historyczny%20ambasador%20logo_re

Blog jest odzwierciedleniem mojego postrzegania aktualnych wydarzeń polityczno-gospodarczych i z tego względu informacje na blogu są przeze mnie rzetelnie sprawdzane. Pragnę przedstawiać moim czytelnikom powody rozbieżności pomiędzy stanowiskami państw, bądź korporacji na arenie międzynarodowej. Każdy konflikt prowadzi do zmian. 
Na naszych oczach rozgrywana jest geopolityczna gra mocarstw i właśnie dzięki Historycznemu ambasadorowi każdy czytelnik będzie w stanie tę rozgrywkę zrozumieć od strony ekonomicznej, stref wpływów, historycznej, jak i militarnej.

CZYM JEST BLOG?

Blog jest unikatowym na rynku przedsięwzięciem. Mój portal jako jedyny porusza tematy, które się uzupełniają w sensowny sposób, tak by czytelnik zrozumiał dlaczego były podjęte takie, a nie inne decyzje przez rządzących, lobbujących i korporacje. Tłumaczę czytelnikom historię wydarzeń oraz ich analizę w blokach tematycznych, co oznacza, że dostarczam czytelnikowi najlepsze i najrzetelniejsze informacje skupione wokół jednego tematu.

CELE BLOGU

Zadaniem, które sobie stawiam jest zgłębienie każdego poruszanego tematu na tyle dokładnie by wszystkie części publikowanego artykułu miały sensowne, realne, a przede wszystkim oparte na faktach uzasadnienie. Moim celem jest również dotrzeć do większości Polaków i uświadomić ich działaniach zakulisowych decyzji polityczno-gospodarczych konfliktów.

Głęboko wierzę w to, że poznając przeszłość jesteśmy w stanie zrozumieć teraźniejszość. Historia skrywa rozwiązania aktualnych problemów, zmienia się jedynie technologiczna forma wdrażania tych rozwiązań. Pokazuję realne źródła konfliktów, informując o zakulisowych interesach państw bądź korporacji. Blog ma służyć społeczeństwu, tak by te mogło spojrzeć problemy z innych perspektyw na aktualne kryzysy, a także chcę przekazać mu wiedzę historyczną, aby skłonić do refleksji

KIM JEST ZAŁOŻYCIEL HISTORYCZNEGO AMBASADORA

Jestem studentem II roku Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Moją pasją jest geopolityka i cała otoczka związana z tą tematyką. Media nie przekazują nam dostatecznych informacji na temat zmian układu sił na świecie, bądź są jednostronne. Zakładając blog, moją misją było i jest zrozumienie przyczyn konfliktów pomijając poprawność polityczną. Prawdy nie można przemilczeć. Powiedzą Państwo, że prawda zależy od punktu widzenia, dlatego też moje artykuły opierają się na faktach historycznych, wydarzeniach i datach. Wiarygodnośćjakość oraz przejrzystość (sposób zrozumienia tekstu przez czytelnika) są moimi priorytetami.

CEL FINANSOWANIA BLOGA


Historyczny ambasador jest blogiem, który kładzie nacisk na jakość. By optymalizować te założenie są potrzebne finanse. Dzięki wsparciu mojej inicjatywy, pozyskane fundusze pragnę przeznaczyć na:

- Wykup pakietu na serwerze, który umożliwi mi nanieść dowolne modyfikacje wyglądu strony. Pragnę, by blog był wizualnie przyjemny dla czytelnika i przejrzysty. Fundusze pozwolą również optymalizować wygląd strony na urządzeniach przenośnych.

- Marketing

    - Grafika: Wykup dostępu do programów, które umożliwią obróbkę grafiki na najwyższym poziomie.
    - Video: Wykup dostępu do programów, pozwalających na tworzenie multimedialnych zapowiedzi artykułów i szeroko rozumianej promocji bloga.
    - Reklama: Bez funduszy promowanie strony (artykułów i materiałów promocyjnych) nie dociera do wszystkich osób zainteresowanych tematyką, którą porusza Historyczny ambasador. Celem jest pokazanie społeczeństwu wydarzeń opartych na faktach oraz ich analiza, tak by skłonić je do refleksji. 
    - Zakup wizytówek, pozwalających na właściwą prezentację w kontakcie z przedstawicielami biznesowymi.

- Blog samowystarczalny: Pragnę ograniczyć do minimum obecność reklam na stronie. Blog ma być przejrzystym źródłem informacji jednak aby to skompensować Państwu, potrzebne jest inne źródło finansowania.

KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY


Blog powstał 7 września 2015 roku i prężnie się rozwija.

- Dotarcie do około 70.000 osób miesięcznie
- Wzmocnienie wizerunku firmy jako inwestującej w kapitał ludzki.
- Firma jako przedsiębiorstwo dbające o kultywowanie historii.
- Nowe źródła reklamy przedsiębiorstwa
- Efektywne dotarcie do odbiorców z grupy wiekowej 18-35 lat.*

*Większością czytelników wynikających ze statystyk z portalu "facebook.com" zajmuje szczebel kierowniczy lub administracyjny w przedsiębiorstwach. 75% czytelników ma wykształcenie wyższe, a 25% średnie.


thumb__12994441_10209397649806361_275663
Regulamin komentowania

Wybierz nagrodę